IND- OG UDMELDELSE

[vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1516613652010{margin-top: -500px !important;}”][rev_slider_vc alias=”lynefriskole2″ title=”lyfs”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Indmeldelse sker på en blanket, som udleveres på skolens kontor.

Ønsker man at få sit barn indmeldt på skolen, skal man lave en aftale, hvorefter barnet sammen med forældrene inviteres til en samtale. Ud fra samtalen, vurderer skolen om barnet og forældrene passer til skolen og omvendt.

Børn til den kommende børnehaveklasse, kan under normale forhold optages uden videre.

Som udgangspunkt, så betragter vi det indmeldte barn som elev på friskolen til og med 8. klasse, medmindre andre forhold taler for at udmelde barnet inden det afsluttende år i 8. klasse.

Udmeldelsesblanket udleveres på skolens kontor.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]