SFO

SFO'ens åbningstider er:

6:00 -8:00 om morgenen
Mandag til torsdag eftermiddag til 16:30
Fredag eftermiddag til 15:30.

Du kan kontakte SFO på tlf. 51229169

Priser for morgen SFO: 300 kr.
Priser for eftermiddag SFO: 550 kr.

Mariehønen er åben for alle børn fra børnehaveklassen til og med 3. klasse.
Tiden i SFO er børnenes fritid og den vil vi gerne være med til at gøre både god og indholdsrig i trygge rammer.
Der skal være tid til aktiviteter både ude og inde, forskellige bevægelses aktiviteter, kreative aktiviteter, men også tid til at børnene selv bestemmer over deres tid.
”Mariehønen” gør brug af skolens faglokaler i det omfang, der er behov.
Børnene skal også være medbestemmende og have medansvar i forbindelse med ideer til ture og andre aktiviteter.

At gå i SFO betyder også, at man er en del af en helhed og derfor vil der være få og enkelte regler.

Børnene vil møde tillidsfulde, ansvarlige og synlige voksne de kan gå til, hvis de har behov og vi håber, at dette må genspejle sig til jer forældre. I vil til enhver tid være velkommen til en snak med personalet om jeres barn.

Skiftetøj
Det er en god ide at give dit barn skiftetøj med eller at have et sæt liggende, da vi prioriterer at de kommer ud mindst en gang om dagen, når de er i SFO.